4 Mart 2016 Cuma

Yürüyen Merdivenler...


Bugünlerde olayım yürüyen merdivenler!

Acayip mutlu oluyorum...

Ben duruyorum, hayat akıyor merdivenlerde...

Manzara da değişiyor üstelik, bir aşağıdasın bir yukarda...
Birşey yapmadan ulaşıyorsun gideceğin yere birdenbire..
"Birdenbire" hooop diye...

Araba kullanmayı da seviyorum mesela bu günlerde...
Biniyorum arabaya, açıyorum müziği, öylesine gidiyorum...
"Öylesine" ne güzel laf yahu;-)

Gökhan koşu bantları ile ilgili duygularımı sordu az önce...
Elbette benim olayım değiller!!!
Ben durmak istiyorum, etraf değişsin bu arada...
Koşu bandında senin dışında herşey duruyor, sen telef oluyorsun anasını satayım:-)

İkinci önerisi trendi...
O da raylara çok bağımlı, arada inip binemiyorsun...
Değil keyif almak, kendimi atmak istedim..

Ben zaten yalnız ve boş boş merdivenlerde takılmak istiyorum:-)
Bir aşağı, bir yukarı, bir aşağı, bir yukarı;-)

Önerilere kapalıyım şimdilik...
"Şimdilik" de iyi lafmış bu arada...

Bazı yürüyen merdivenler, çok dik ve yüksek..
En çok onları seviyorum...
Bindiğine değiyor...
Yüreyerek daha hızlı çıkacağın merdivenin, yürüyeni mi olurmuş canım:-)

Neyse kolay mutlu oluyorum en azından...
"En azından" bayağı sağlam mutluluk içeriyor dikkat edin...
İyi lafmış ben söyleyim:-)

Hayırlı işlerrrrr;-))







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder