28 Şubat 2016 Pazar

Cemreler ve Hayatın Anlamı:-)

İkinci cemre düşüyor bugün...Suya hemde...
Eni konu mutluyum yahu...

Bu cemre dediğimiz nedir sizce?
Büyü mü? Enerji mi? Doğa mı? Umut mu?
Hepsi mi yoksa?
Belki biraz hepsi ama benim için başka bir anlamı daha var cemrelerin..
Benim için, içimde gitmek istediğim yere, varmak istediğim sonuca yaklaştığımı gösteren küçük kavşak noktaları cemreler...
Hayata atılan "check" işaretleri.

Geçen hafta cemre düştü ve havalar soğudu mesela, pek çok kişi alaya aldı cemreyi..
Bense ne olursa olsun o anda, yaza doğru kocaman bir kavşağı geçtiğimizden emindim...
İstediği kadar soğuk havalar, fırtınalar, boralar olsun...
Kara görünmüştü:-)

Kocaman bir ışık topu olarak hayal ediyorum suya düşen cemreyi..
Havaya düşen kırmızı bir kor alev topu...
Toprak ise yusyuvarlak beyaz çiçekli ve bolca yapraklı bir çiçek topu...

Hepsinin düşme saati var...
Mesela havaya akşamüstü, alacakaranlıkta düşüyor...
Suya tam geceyarısı...
Toprağa ise güneş doğarken...

Ne kadar isterse istesin insanlar, bir türlü görememişler cemrelerin düşüşünü, o yüzden unutmuşlar ve inkar ediyorlar sanırım...
Her mevsim aynı sıcaklıktaki ortamlarda, iniş çıkışsız hayatlar yaşamaya başlamaları tam da bu günlere denk geliyor olsa gerek...

Ama birşey diyeceğim...
Ben biliyorum;-)
Her gecenin sabahı, her kışın bir baharı, herşeyin bir zamanı olduğunu...
Biliyorum yazın geleceğini...

Çünkü cemrelere, güneşe, aya, yıldızlara, ağaçlara, çiçeklere, toprağa, suya ve doğaya inanıyorum...
Herşeyden çok:-)

1 yorum: