30 Ocak 2016 Cumartesi

Hayal deyip geçmeyin...

Ne zaman hayal kurmayı gerçek dünyaya indirgedik o zaman yaşlandık aslında...

Hayallerimiz bir evle, arabayla ne bileyim çocukla, tatille ya da yeni bir eşyayla sınırlandı...o zaman..

Eskiden çok eskiden, olması mümkün olmayan hayaller kurmakta hiç sakınca görmezdim kendi açımdan...

Mesela görünmez pembe kanatlarım olduğunu düşünürdüm...pencerenin pervazının at olduğunu, panjur ipine sıkıca tutunursam atın hızlana hızlana uçabileceğini...

Alaaddin'in lambasından çıkacak cinden ben olsam ne isterdim diye etraflıca düşünürdüm..

Çok ünlü bir rock şarkıcısı olduğumu ve konser programı sırasında İzmir'e gelip arkadaşlarımla buluştuğumu...

O çok hoşlandığım çocuğun ağır bir trafik kazası geçirdiğini ve beni sayıkladığını:-) Ben yanına gidince iyileştiğini...

Kışları karavanda, yazları teknede yaşadığımı...Bu hayalin en bomba kısmı sevgilimin Don Johnson olmasıdır,  ki bunu yazıp yazmamakta tereddüt ettim:-)

Bulutların üstünde bize bakan canlıların olduğunu ve yürüyebildiklerini...

Kedilerin, köpeklerin ve kuşların geceyarısından sonra konuştuklarını...

Benim odamın dolabında çok korkunç bir yaratığın yaşadığını ...

Bir deniz kızı olduğumu...çölde bir kraliçe olduğumu...ip atlarken atlet, dansederken kantocu olduğumu,  artistik patinajda buz pateni birincisi olduğumu...ve sıkı durun Emel Sayın olduğumu bile hayal etmişliğim vardır...

Sonra tabii çok aşık olacağımı ve hiç geçmeyeceğini...

Bir oğlum, bir kızım olacağını...

Hiç normal anne babalar gibi yaşamayacağımızı...

Çok güçlü, çok mutlu, çok güzel ve büyülü bir hayatım olacağını...

....

Hayaller mühim, en az duygular kadar.. Mümkünse imkansız olanları en güzel...

Aslında o zamanda bilirdim tüm bunların olmayacağını...ama bu hayal kurmamı engellemezdi...

Olması gerekmezdi...

Varlığı kadar güzel, keyfi kadar genişti hayal dünyam...

Sadece bana ait, içinde herşey olabileceğim bir diyara yolculuk gibiydi hayaller...

Evvel zamanın içiydi, Kaf Dağının ötesiydi..

Eksiksiz, kusursuz, tastamam...

İşte tam onlardan vazgeçtiğim zamana denk geliyor...

Yaşlanmam...







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder