2 Aralık 2017 Cumartesi

Kaan

Evlat.. bir garip can!

İlk günlerde hokka burunlu, güzel dudaklı, dümdüz kaşlı küçücük bir bebekti!
O küçücük suratta böyle bir güzellik olmasına inanamamıştım🙏
Çok uslu, çok uyumlu, çok sevimli oldu hep..
Hiç ağlamadı, hiç üzmedi bizi🙏💙


Şimdi...
Şimdi artık benden büyük eni, boyu...
Sesi kalın...
Hiç öpemiyorum şimdi.. elini tutup gezemiyorum, arkasından sarılıp yatamıyorum, boynuna girip koklayamıyorum...
Arada bir elini omzuma atıyor... nefesimi tutuyorum, hareket bile etmiyorum çekmesin diye..

Ergenlik insanın çocuğuna hasret kalmasıymış, şimdi onu biliyorum..
Benim küçük, kıvırcık, sevimli, çal çene oğlumun yerini koskocaman bir genç erkeğin aldığını görüyorum🙏

Etrafına ördüğü duvarların hemen arkasında bekliyorum, beni isterse duyabileyim diye..
Bazen, çok nadir istiyor😊 Hemen koşuyorum!

Beni beğenmiyor çok zaman.. Benim koyduğum kuralları lüzumsuz, varlığımı gereksiz buluyor...
O kendi herşeye yetiyor...
Seviniyorum!

Yeni bir sayfa açılıyor ergenlikte.. evlatla anne arasında!
Kuralları çocuğun koyduğu, annenin uzakta durduğu!
Uzakta durup bakıyorum, bakıyorum, bakıyorum...
Hayran oluyorum!

Bu sefer farklı şeylere...
Gün be gün ortaya çıkan karakterine!
Olaylar karşısındaki farkındalığına...
Olgunluğuna..
Benden daha hızlı olan adaptasyon yeteneğine...
Her olayın içindeki iyiyi şak diye buluşuna..
Her koşulda ayakta duruşuna...
Neşesine..
Değerleri oluşuna...
Sakinliğiyle verdiği derslere..
Dokunmadan sevişine💙
Bana “Anne!” deyişine...
Sahip çıkışına...

Kaybetmediğimi anlıyorum..aslında hiç sahip olmadığım için kaybetmediğimi ama😉
Aiti ve sahibi olmayan bu ilişkinin farkına varıyorum!
Yetişkin olma yolundaki, bu yeni tanıştığım delikanlıya, yakın olmaya, destek olmaya, saygı duymaya çalışıyorum!

Anne olmanın “gücünden vazgeçmek” olduğunu..
İnsanın da ne kadar az annesine ihtiyaç duyarsa, o kadar tamam olduğunu anlıyorum😊

En çok ihtiyacım olan şeyin, onun bana ihtiyaç duymaması ironisiyle her gün yüzleşip...
Annemi daha çok seviyorum😉
Ben de büyüyorum😊

Kaan💙
İyi ki doğdun evlat! İyi ki varsın🙏









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder