8 Haziran 2016 Çarşamba

Ağrıyan Diş:-(

Bu yaşta öğrendim diş ağrısı neymiş!!
Nerdeyse bir haftadır beynimi oyan 20 yaş dişini dün çektirdim!!
Davul gibi bir yanak, yaralı bir dudakla estek köstek yaşamaya çalışıyorum...

Testere gibi bir aletle parçalayarak çıkardı dişi doktor...direndi kökleri çıkmaya...
Zaten benim olayım bu bilen bilir, ağrısada benimdir!
Hiçbir şeyden kolay vazgeçmem hayatımda..
Kendimle bir kez daha yüzleştim dişimde:)
Birde başka bir dişi ağrıyor sanıyormuşum, adres şaşırtmaca:)
Bunu da yapar mıyım acaba?;-)

Ağzım yarılacak kadar açık, baş aşağı, 4 el ve bilimum alet edavat ağzımda, beynimi oyan bir testere sesi ile geçen 1 saatin sonunda diş ağrım bitti...
Bedeli neyse ödersen, acı bitiyor...hep derim içinden geçmek lazım!

Ama bugün acayip depresifim... Yemek yiyemiyorum...Dişimin şerefine içemiyorum... Dışarı çıkamıyorum...
Evde Kaan ve Adviye, yanakta buz...
Başka bir bedene ve dünyaya kaçmak istiyorum...
Ne yapsam ruhumu toparlamaya yetmiyor bugün:-(

Diyeceğim odur ki şimdi 2 dikiş, şiş yanak ve ılık çorba arasında acısız ve ağrısız yaşıyorum...
Yine de mutsuzum...bomboşum...acıyorum:-(


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder