26 Şubat 2018 Pazartesi

Kararlar


Bazı kararlar kendiliğinden alınıverir...hayat her koşulu sunar, karar alır yürürsün!
Rüzgar arkandan gelir.. sen kendin karar aldım ve çok şey becerdim sanırsın..
Her kararı doğru ve kolay alabileceğini hissettiren kararlardır bunlar..
Bedel ödetmez, can yakmaz, hesap sormaz!

Bazıları ise uykusuz gecelere, hep yerinde saymalara, bir girdapta dönmelere gebedir!
Çıkış yolu yokmuş gibi durur...
Kalbinin içinde hissedersin ağırlığını.
Fırtınada tek başına, bir başına, kız başına kalırsın...
Kendine inancını, özgüvenini, hayatını alt üst eder...sen seyirci kalırsın..

Hayat önce egomuzu şişirir, sonra nefsimizi köreltir..
Denge budur!
Yapılacak şey şişerken de, inerken de geçeceğini bilmek ve kendini çok önemsememektir!
Ne içindeki coşkuyu, ne seni saran acıyı, ne mutluluğu, ne mutsuzluğu çokta önemsemediğin gün güçlenir ve devam edersin!
Sonuçta hiçbirşeyin kendine ettiğin ihanete değmeyeceğini anlar insan bir gün!
Karar ne olursa olsun sen kendini sararsın💟


Gökhan Dubai’de, Kaan Türkiye’de yaşıyor şu aralar...
Arayan soran merak eden dostlar...
Ben araftayım şimdilik...  Benim kararım değildi ne Dubai’ye gitmek, ne de Türkiye’ye dönmek🙂
Belki de arafta olmamın sebeplerinden biri de bu...kim bilir?🤔
Bir süre daha böyle devam edecek gibi duruyor, gel-git ile..
Kabul edip, adapte oldum hayata!
Bana ihtiyacı olanların yanında, yakınında olmanın derin huzuru ile havada kalmış hayatın kargaşası arasında bir konum aldım yaşıyorum🙂
Nedenini bulamadığım birşeyin nasılını anlatmaktan yorgunum, içime kaçmak istemem bu yüzden🙂
Yazamamamın nedeni budur belki🙄

Hem İzmir’e hem Dubai’ye beklerim😜









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder