21 Haziran 2017 Çarşamba

Kadir🙏

Yılın en uzun günü bugün...
Ve de Kadir Gecesi...
Hayat tesadüfleri sever... Hani Indiana John's filmlerinde olur ya, yılın belli bir günü, güneş ışıkları bir taşın üstüne gelir, şifre söylenir ve geçit açılır.. belki öyle bir gündür bugün, kim bilir?

Belki yüreğimizden geçirdiğimizle, dilimizden söylediğimiz denk olur...
Şifreyi bilirsek, yolumuz açılır...

Her Kadir Gecesi, diğer gecelerden farklı olarak, içimin kandillerini yakar benim... yaşamı ve kıymet bilmeyi müjdeler...

Ne var bugün hayatımda farkedip, şükredeceğim, kadrini bileceğim?

Bin şükür oğlum..ilk aklıma gelen...
Sağlığım... aklım... bedenim ...
Duygularım var sonra, taşan coşan, yaratan, yıkan, yeniden kuran itici güç, duygularım...
Kendime güvenim var...bitmeyen, azalmayan umutlarım...
Bol kahkaha attığım günlerim, değen insanlar için döktüğüm gözyaşlarım var...
Ailem var, dostlarım var, geçinecek kadar param, başımı sokacak evim..
Sonra ağaçlarım var, koskocaman bir bahçem...
Hayatı farkettiren, yaşadığımı hissettiren anlarım var...
Düşsemde kalkarım dedirten tecrübelerim...
Yediğim kazıklar var çok şükür, temelimi sağlamlaştıran...
Beni seven, gerçekten seven insanlar var sonra...
Hayatımdan çıkanlar, yeni girenler, hep kalanlar, geçici duranlar var...
Ne çok öğrendiğim, ne çok unuttuğum var, say say bitmez... ama herşeyi unuttuktan sonra bana kalanlar var, paha biçilmez🙏
Kaybettiğim maçlar var, sonunda galip olduğum...
Kazandığım iddialar, değmeyeceğini gördüğüm...
Kendimi alıp gidecek, kendime yetecek gücüm var yıllar sonra, az şey mi?

Ben varım sonunda, eyvallahsız bir ben üstelik...
Geçte olsa farkettiğim🙂

Bu güzel yaşamın her anı için... aldığım nefes için, sevgiyle atan kalbim için, bana yaşattığın, hayatımda olan  iyi, kötü- her duygu, her insan, her tecrübe- için binlerce şükür Allah'ım🙏

Kaderimi bana kolay kıl, payıma düşeni yaşat, ruhumu genişlet ki, yanına yakışayım🙏

Hayırlı, mutlu, nice Kadir Geceleri...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder